G12s_18 tam benımde bu zamanlardı doktorum dedı bunun gelmeye nıyetı yok 40 olmadan sezeryan alalım
Hayır dedm normal dogum istiyorum
Yok kanala ınmemıs yok bebek ırı yok boyu uzun skntılı fılan bneı seseryana ıkna etmeye calıatı
Devlet hastanesıne gıttım durumu anlattm
Ordakı doktor aslan gıbısın sen dogurmayacaksında ben mı dogurcam gıt merdıven ın cık ıkı uc saat yuruyys yap dedı yarına gelırsın doguma
- Katta otueuyordm uc kez ındım cıktm
Ikı saat yurudum gecesınde kanamam basladı sabahına dogurdum 😂