SenaaaNurrrr taazeannee 13 haftalık hamileyim süt kartı verilir mi ? Yoksa son zamanlarda mi veriliyor acaba bilginiz var mı ?
Htchlg taazeannee ben de Körfezde oturuyorum daha 24+5 haftalığım daha var o zaman ben de olmazsa sorarım ebeye
Oznurkocuk taazeannee 2 teneke yağ almıştım 450 tlyle 😂 bi daha da yatmıyor zaten mutfak Alışveriş de yapılıyor
Oznurkocuk Pofudukkbulutt evet maalesef önceden 3 ay önce ve sonrasında veriliyormuş şimdi tek sefere düşürmüşler
Oznurkocuk Pofudukkbulutt yıllardır kocaelinde var baya öncesinde 1 koli süt kendiler veriyorlarmış diye duydum sonrasında karta çevirmişler ama ne kadar süredir var bilmiyorum