5+3te aynı şeyi yaşadım pembeden kahveye döndü. 6+2de iki gün üst üste yaşadım hastaneye gittim hatta bir gece yattım takip ettiler bebeğim çok Şükür iyi. Doktor bu bir ay olabilir koyu kırmızı olmadıkça korkma dedi ama için rahat etsin yine de git bebeğini gör bence ve içini ferah tut ☺️