Merve1531 Kızlar Ekim sonu Kasım başı doğumum hastane çantasına 1 adet penye baddaniye 1 adet müslin 1 tane kışlık kalın baddaniye koymayı düşünüyorum kışlık baddaniye 1 adet yeterli dimi 2. Koymama gerek varmı
Gebe_hanim Merve1531 Bence koysan iyi olur çünkü zaten bir taneyi ameliyathaneye veriyorsun gelince kirlense falan 2.lazım oluyor yeni doğan bebeğin ısınması biraz zor oluyor varsa 3.yü bile al tatlım inan çok lazım