Benim 8 haftalıktı Detaylı ultrasında boş gebelik olduğunu öğrendik 7. Hafta boyu full kahverengi kanamam vardı. Bebek hiç oluşmamış kürtajla kese alındı 1 regl sonra tekrar hamile kaldım. Boş gebelikse sakın üzülme demek ki sağlıklı değilmiş vücudun istediklerini karşılayamamış. Ardından çok çabuk hamile kalırsın benim gibi 💗