busra_ulcay153 canım ben dolaptan 2.el baby plus aldım anne yanı, park yatak harici diğerleri çok uzun süreli kullanılmıyor o yüzden çok para vermek istemedim, max 6-7ay kullanılır, şuan için çok memnunum ben bütün parçalarıda çıkıp makineye giriyor, oda yaptığımız için böyle bişey tercih ettik sonrasında odasına geçirmeyi düşünüyorum kıyabilirsem 🙈