cemree2101 Kızlar hemşireye ne verdiniz bebek için ? İç zıbın çıtçıtlı mı önü bağlamalı ipli mı verdiniz ?
1asel-duru Bir zıbın kolsuz şapka eldiven alt üst takım bir bez ve battaniye hava sıcak ama onlar yeni doğduğu için usurler ben bunları verdim odaya gelince ayaklarına çorap da giydirdim üşümüş gibiydi bunlar yeterli oluyor
Kiymetyildiz Ben bi tane 10 lu takım koydum içinde battaniyesi de var iki tane de bez koydum. Artık takım mı giydirir tulum mu bilmiyorum 😂 ne olur ne olmaz gerisini zaten getirirler