Tucemsiiii Sibelyavz evet biraz garip 😂 gebelikte hafta hafta hesaplamak daha iyi ben de 35+4um. 36. Haftayı yaşıyorum şuan 😂
Sibelyavz Pinklove neden direk 8 değilki kafam karıştı valla 😂 bian önce geçsin istiyorumdaa daha kalp atışını duyamadık inşallah haftaya duyarız