Kızlar merhaba 6 aylık gebeyim.Size bir sorum olacak bundan 2 ay önce kabızlık sorunum vardı ama şuan o durum geçti ve affedersiniz yemekten sonra hemen bi karın ağrısı oluyor ve direkt lavaboya cıkıyorum.Gebelikten önce böyle bi durumum yoktu sizce bu durum kötü birşey mi ?