Kızlar dün annemle disaridaydik AVMnin tuvaletine gittim camasirimda kahverengi leke vardı hemen eve geçtim peceteye önce kahve sonra Pembe leke geldi. Hemen gittim hastaneye hiç bir sorun yoktu vajinal ultrasonu da ben kabul etmedim etsemiydim bilemedim neyse eve geldim progestan vardı evde fitil olarak kullandım sonra durdu bugun yine var ama ağrım sancım yok normalde kendi doktorumla randevum Çarşamba gunuydu yarına çektim doktorlada konuştum dinlen dedi ama neden oldu hiç anlamadim çok güzel geciyodu hamileliğim kendime nazar ettim resmen 😔😔 ağrım olmadığı için biraz içim rahat gibi ama yine de içim içimi yiyo 😔sizde de oldu mu neler yapıldı beni biraz rahatlatın 🙏🏻