Zeynep-92 Kızlar 15+4 haftalık hamileyim 2.gebeliğim 1 haftadır sürekli ara ara sancim oluyor bugün daha şiddetli oldu doktoruma gidicem ama yarın korkuyorum bisey olmuşumdur bu ağrılar normal mi sizce 😑