Aysenur1911 guldenizli61 bende de geliyor bu kontrolde doktora sormayı düşünüyorum 20 haftalık hamileyim bende
Beggg guldenizli61 benden de 14-15 hafta civarlarında nokta kadar geliyordu doktorum normal olduğunu sıkıp uyarmamam gerektiğini söylemişti
eylulmihrasmom guldenizli61 evet çok normal bende 29+5im gelmeye başladı ama sıkıp uyarmayın göğüs uçlarınızı erken doğuma sebebiyet veriyor rahmin kasılmasına sebep oluyor
Sm52dgn34 Merhaba güzel anneler benım de 23haftalık gebelıgım 16haftadan ıtıbaren gelıyor tişörtümü ıslayacak sekılde bı sorun olur mu bılemedım suan