Nhlhmz11 Meri55 ben öğleden sonra oldum ama saat birde kontrol vardı, sezeryana alacam seni dedi iki saat sonra aldı 😇
Smyye0303 Meri55 doktora göre değişiyor genelde sabah öğlen olur yani ne zaman denk gelirse 😁benim akşam üstü olmuştu oda doktor muayenesi 4 de bitmişti işleri öyle gelip yaptı sezeryan
Egeminannesi Meri55 benim sabah 5te suyum gelmişti hastaneye gidene kdr bitmişti acil sezeryana alındım geceden beri bsy yemedigim için 9da ameliyat a aldılar hemen 26 gece bebek doğdu 10 buçuk flndi glba odaya indirdiler
Meri55 Sila66 birde birşey sorabilirmiyim bu yatış günü size verince doktor kan falan alınıyor ya yatış islemlerini yattiginiz günmü yaptiniz