Minnosmino23-23 ben en büyük saksıya diktim evi taşırken bile ağır da olsa bırakmadım eşimin arkadaşları zor taşıdılar… Onu dikerken küçük beyaz taşla toprağı karıştırıp dikeceksin o küçük taşlar içinde nemi tutuyor ve toprağın sertleşmesini engelliyor aklınızda olsun