Gkgk
Kızlar herkese selam 4-5 gündür boynumda sırtımda küçük küçük kızarıklıklar vardı pek önemsemedim geçer diye ama bugün sırtımda da oluştu kaşıntı şeklinde devam ediyor hafta sonuna denk geldi başına böyle bişey gelen oldumu zaten az bi zamanım kaldı ama sürekli bişeyler oluyor😔şuan 36+6 Dayım