7haftalık olduk bugün oturmaya gelmiyim oturduğum yerde uyuyorum zaten uykum nırmalde de agırdır ve severim ama şuan full hiç kalkmadan uyuyasım geliyor sıcaklarda bunaltıyor hemen koyvermiyim ayakta durayım daha başındayım diyorum olmuyor birde uykum agır olduğu için korkuyorum ilerde inşallah bebeğim geldiği zaman o zamanda uykum agır olursa sesine uyanmazsam diye yada emzirirken uyuya kalırsam diye korkularım başladı böyle olupta doğumdan sonra düzelen varmı uykusu hafifleyen