hilalklkn tüm alışverişlerimi buradan yaptım. Ürünleri çok iyi geldi. Ayakkabı bile aldım. Ama indirimlerde aldım . kışın fiyatları efsane iyiydi. Şuan hale iyi bence. Güvenilir. Ürün bitmiş WhatsApptan mesaj atıp paranızı iade edecek diye bilgilendiriyorlar hatta