Mlke987 Sizde de oluyor mu yürürken sanki çocuk kanala giriyormuş gibi bir baskı hissediyorum anlık böyle girip çıkıyor ağrı
1prensesannesi_ Mlke987 normal canım daha ilerleyen haftalarda daha sık şekilde olcak ben 37 haftadayim nerdeyse tuvaletten çıkamıyorum orda yatıp kalkcam artık o derece 😅🤭☺️
Seda06891 Ah sorma bende aynı yatalak gibiyim annem bakıyor bu haftaya kadar çalışarak geldim ama kalkamıyorum artık sanki kapıda bekliyor açsam düşecek 🤣🤣
Mlke987 Seda06891 evet yaa ayağa kalkınca bişey oluyo sanki çıkacak gibi aşağıdan korkuyom valla daha erken 😀