Kızlar birsey soracağım soyle bir şey duymuştum bir ara bu konuda bilgisi olan varsa paylaşabilir mi doğum izninin başlangıcını ertelemek için haftayı daha küçük gosteriyorlarmış böyle birsey mumkun mu veya yasal olarak sıkıntı doğuruyor mu bilgisi olan var mı? ( örneğin 37 de izne ayrılmamak için bebeği 35 haftalik gösterme)