semrap merhaba kizlar. kizlarima bebeklik sayfasından karadut özü aldim 6 aylik hamileyim ondan yesem veya meyvesini gibi yapsam bi zararı olmaz değil mi ?
semrap gamzecgr ya cok iyimis. zaten kansizim dr hep unutuyorum sormayı buraya yazayım dedim. kalkip soğuk soguk yapip içeyim o zaman
gamzecgr semrap ben her gün bir bardak içiyorum doktorum kullanabilirsin demişti buz gibi iyi gidiyor valla 🌸
gamzecgr Karbaby organik olması önemli katkı maddesi olanlar yükseltir belki de bir de tabi sulandırırken az koymak lazım özünü 🌸
denizgurbuz semrap şekerini kırmak için bir iki damla limon sıkabilirsiniz bizim aldığımız yer öyle yapıyordu ikram ettiler çok güzeldi o tabi doğalıydı kıvamı pekmez gibi olanlardan değildi internette satılan
gamzecgr Karbaby Benim şansıma arkadaşımın abisi getirdi köylüler satıyor ya öyle 5 lt su şişesinde onu içiyorum o yüzden şu marka diyemiyorum ama denk gelirse öyle alın onlarda katkı maddesi pek olmuyormuş
denizgurbuz Karbaby bulursanız doğal alın ben Selçuk şirincede ev yapımı aldım o Zühre ana vs onlar gibi değildi hiç karadutun çekirdeği kendisi herşeyi içinde işlem görmemiş oluyo onlar