Gizembusra Merhaba kızlar, 33+4 teyiz suan sezeryan olacagım dogum sonrası korse bakıyorum ama kopça seklinde takılanlar cok sıkar rahat edebilir miyim mantıklı mı bilmiyorum cırtcırtlı olarak var ama kullanıp memnun olan önerisi olan var mı?
Nhlhmz11 Gizembusra ben tayt şeklinde olandan aldım , çok rahat ettiriyor sezeryandan bir hafta sonra başladım
Gizembusra Yazmelegi_ Tam olarak bunu diyodum 😊 kullandınız mı memnun musunuz yoksa sizde dogum sonrası mı bekliyosunuz 😊
Gizembusra Yazmelegi_ bu cırtcırtlı korse icin ve külot olan icin kullandıktan sonra yorum yapabilir misiniz acaba merak ediyorumda 😊
Yazmelegi_ Gizembusra tabi yaparım kilot olanı hemen cesaret edemem galiba çünkü normal korseye bakarak biraz sık duruyor ama diğerini yarın kullancam bakalım nasıl olcak