Ardeninannesi Bebeğinize hiç bir şey aldınız mı ne zaman almayı düşünüyorsunuz çok erken ama heves işte ilk neler almayı planliyorsunuz merak ediyorum 😎
Aysebkr1258 Ardeninannesi ben 6. Haftamda çıtçıtlı badi almıştım 4 5 tane ortak giyilebilecek renklerden alabilirsiniz insan dayanamıyor gerçekten almak için sabırsızlanıyor 😊
Nazocann28 Ben 6 haftalık hamileyim bitane zıbın aldım sadece🤩🤩 yinede içimde korkular var bekliyorum sabırsızlıkla
Ght Ben allah nasip ederse 5. Aydan itibaren almayı düşünüyorum.Kötü düşünmemek lazım tabi ama herşeyi düşünüyorr insan daha çok erken.