Bende koku severim ama fazlası tıkıyor. Eşimde çok sever, hatta benden daha çok sever ama bebeğim doğduğunda bunlara özen gösterip oda kokusu kullanmayı düşünmüyorum tıkar diye. Hatta bu konu ile alakalı tecrübeli annelerden yorum isterim. Yani gerçekten kullanmayayım mı yoksa bir şey olmaz mı?