rumeysaentt Merhaba😊 Ne zaman belirtileriniz başladı? Kese için ayrcıa gitmeye gerek var mı? Yoksa 6/7 haftada kalp atışıyla mı gidilmeli🥹
Minikkush9496 rumeysaentt merhaba canım 5+1 haftalığım henüz doktora gitmedim 6+4 haftalık olunca gidicem belirti henüz bir tek kasık ağrısı
Melek2552 rumeysaentt merhaba bende 4+4 haftalık hamileyim 6+5 olunca gidicem doktora şimdilik kasık ağrım var sadece belirti olarak
On-Fr-Tu rumeysaentt 6+5de kalp atışını duyduk. 5. Haftada sadece kese vardı. Şuan 7. Haftadayım . Yorgunluk halsizlik uyku halindeyim
Hasret5506 Ben son adete göre 7+3 ü mm ama geç dollendi 6+3 kalp atışı duyulur umarım Çarşamba günü gidicem
Kocer Merhaba ben 4+5 haftalık hamileyim. Bir ebe olarak bu hafta keseyi görmek için gideceğim. Çünkü kese yerleşimi doğru mu, Bir sorun var mı diye baktıracağım.
rukiyee23 On-Fr-Tu uyku yorgunluk halsizlik çok var sıcakta bunaltıyor bizde bugün 7olduk 6da keseyi gördük pazartesi kalp atışı için gıdıcez 🌸
Dreamssss Merhaba arkadaşlar hepimiz aynı haftalardayiz isterseniz Instagram grubu kuralim daha güzel sohbetler ederiz 🥰 bnm ikinci hamileliğim ilk hamileliğim de de böyle tanıştığımız hala konuştuğumuz arkdaslarimiz var bebislerimiz birlikte büyüdüler