Melal Bu hafta sezeryan olacağım kendimi o kadar kötü hissediyorum ki korku değil moralim çok bozuk heycanlanmam lazım değil mi ama sürekli yatmak istiyorum çevremde kimse olmasın kimseyle konuşmayayım istiyorum
Melal Seremgul-berensu inş Doğumdan sonra geçer bebegimle yeteri kadar ilgilenemezsem diye çok korkuyorum