Kzlar sali gunu 41 haftalik olacagim inşaallah. Sanci vs herhangi bisey oldugunda devlet hstanesine gidecegim ilk olarak. Sorum şu, sancim olsa da olmasa da veya acikligim olsa da olmasa da, suni sanci almak istemiyorum; evde sancimi cekmek istiyorum desem beni birakirlar mi? Veya neye gore eve git snra gel vs deniliyor? Gidisati bilemedigim icin iyice stese giriyorum ama evde cekmek istiyorum desem kabul ederler mi?