Eda043 Benim 9 gün geçti ayın 4 ünde kan verdim 0,170 çıktı dün verdim 1,2 çıktı geç döllenme olabilir mi yükselir mi sizce
Yagmurella4165 Eda043 benim 10 cu günde 2.3 cıktı 16 cı günde 333 yükselmişti hayırlısı allahtan sen yinede adet olmazsan hafta içi bir kere daha kan testi ver derim ben fazla ümitlendirmek istemem hayırlısı olsun inşallah
Marsmelow Eda043 bazı laboratuvarların negatif değeri 1.2 ya da 0.5 gibi olabiliyor. Aynı yerdeyse bilemem ama farklı testlerse ikisi de negatif değer olarak böyle çıkmış olabilir. Umarım pozitif olur.
Meryemtolga Eda043 1 temmuzda 0.100 cikmisti 6 temmuzda yani gecikmemin 16. Gününde 47 cikmisti.. Biraz bekle tekrar kan ver
Hatice_11 Eda043 bende reglma 10 gün kala verdim 0.100 çıktı gecikme olursa tekrar vereceğim . İnşallah vardır canım hakkında hayırlısı olsun 🙏🌸
Yagmurella4165 Bende Bugün verdim tekrar 10 gün geçti 1.20 cıktı tutmadı ilerde inşallah tekrar denerim😇