Derinnderinn marka olarak yorum yapmayacağım farklı markalar kullandım🤗 ilk başlarda küçük boyutta biberonlar iyi oluyor büyüdükçe büyükler daha iyi oluyor yeme miktarına göre, cam biberon sağlıklı evet ama kırılma riski, elden kayıp yüzüne gelme durumu veya yorgunluktan uyuyakalip elinden kayması gibi durumlar olabilir birde tutmaya başlayınca bebek biberonu tutmak isteyecek cam ağır gelecek o yüzden pp daha iyi 🤗