nsle Kızlar karnımdan ikidir çıt diye ses duydum başka günlerde . İnternetten baktığım da kesin olmamakla birlikte bebeğin eklemlerinden geldiği söyleniyor . Bunu yaşayanınız var mı . Salı doktora gideceğim bakalım doktorum ne söyleyecek .
Asinemkaan nsle 38+2 tüm 32 den beri ara ara bende duyuyorum doktora sormadım çok önemsemedim açıkçası karında catlama sesı de denıyor ama bence eklemlerden
Tugbazdmr nsle 36. Haftamdayım hiç duymadım bir kaç yerde bende eklem sesi diye okumuştum ama ne kadar doğru 🤷🏽♀️
Rabia_91 nsle bende çok kez duydum o sesi. Minik kuş içerde ya suyuna vuruyor yada eklemlerinden geliyor. Ama çok tatlış bi duygu. 🥰
Churcill nsle bu postları gördükten sonra ben de duymaya başladım o sesi 😂 bazen bebeğin kıpırdadığına denk geliyo bazen de diyorum acaba midemden mi geliyo. Bebekten de gelebilir tabi normal olsa gerek 🤷
Churcill nsle her şeyiyle mucize bişey ki. İlk gününden itibaren susam tanesi kadar olan şey minik bir insan tanesi olup gidiyo 9 ayda