Dilan-Bayat Arkadaşlar merhaba adetlerim düzensiz olduğu için ovulasyon testi yapıyorum bir kaç gündür. Bugün böyle baya koyu çıktı sizce pik olmuş mudur?
Meralmert Dilan-Bayat evet pik olmuş eger esinizde sorun yoksa 3 gün degerlendirmeye çalışın varsa da gun aşırı degerlendirin catlamayi görene kadar
Dilan-Bayat Peki bir şey daha sorabilir miyim ? Ben de Pco var adetim gecikti ama hep geç oluyorum diye testi de geç yapmaya başladım hamilelik göstergesi olabilir mi bu bir kaç yerde öyle okudum da
Mavii- Dilan-Bayat Test yapmaya devam edin silikleşirse yumurtlamadır ve yumurtanız çatlamıştır. Aynı koyulukta devam ederse gebelikten şüphe edebilirsiniz