Luckymommy Ortadoğu hastanesinde doğum yapan ya da yapacak olan kimler var? Doğum ücretleri nasıl acaba bilginiz var mı
Mercimeek Luckymommy ayy ben orada ferat hocaya gidiyordum iyice zam yaptılar vazgeçmek zorunda kaldım çok üzülürek
Merve2802 İyi günler ben iki doğumunuzda hicran girişte yaptım çok memnunum suan yıne hamıleyım ama fiyatlardan dolayı karar vermıyorum muane ücreti 860 tl suan doğum 15 bin ben yılbaşından sonra doğum olacağı için zamlı olacak bırde