Anne-ogretmen 14+6 olduk bugün çok şükür.. sağ kasıkta 2-3 günde bir tekrarlayan ağrı hissediyorum sağ bacağıma da vuruyor ağrı.. az da bulantı hissediyorum… Aynı durumda olan var mı neler yapıyorsunuz ne tavsiye edersiniz ?
Eru Anne-ogretmen yanyatip beline yastik destegi koy ve ayaklarinin altina ayni sekilde ben nerdeyse surekli yasiyorum 17.haftamdayim devam ediyor ilk baslarda daha yogundu sebebide sağ taraftan gebe kaldigim icin tekrar sebebide cok yorulmak ve minikler icimizde buyudugu icim geziyo karninda bazen kasiklarina giriyo orda duruyo rahiminde buyudugu icin bu sekilde
Anne-ogretmen Tavsiyeler ve bilgilendirme için çok teşekkür ederim 🌸 Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲🏻