NeclaDikici travel pişmanlıktır diye naçizane kabin boy önerdim 🫶🏼 mamas papas strada var bizde hevesle aldık onun yüzünden 2 tane kabin boy bebek arabası almak zorunda kaldık, çok yer kaplıyor taşıması zor tek elle açması zor, bebek kucaktayken imkansız zaten taşıması açması vs