Benimde sat 7 temmuzdu 10 gündür geçiyor günün ama henüz test alıp yapmadım 🥹 eşimin görevden dönmesini bekliyorum çarşambaya kadar da 2 hafta geçmiş olucak nerdeyse net çıkar diye kendimi tutuyorum 😊 adetim hep düzenliydi geçen ayda bir iki gün geçti test yaptım negatif çıkmıştı bu defada ne olur ne olmaz diye bekleyeyim dedim iyice 😂