Anneolacakk Bi tane daha çocuğum var hamile peşinden koşmak sıcaklar gece uykusuzluğu yorgunluk hepsi bir olunca acaba sezaryen mı olmalıyım diyorum ilki normal di yatın kontrolüm var doktora söyleyim diyorum umarım ikinciye haksızlık yapmış olmam 🫣
plajterligi Anneolacakk normal doğum daha çabuk toparlamaz mı 🙄 benim de 9,5 aylık oğlum var normal doğum yapmıştım şimdi tekrar hamileyim yine normal doğum istiyorum çünkü toparlanma sürecim olmamıştı sezaryen olursam ona da yazık bir süre ilgilenemem diye korkuyorum
Anneolacakk plajterligi ağrılarım oluyor 2 buçuk yaşında sürekli kucağımı istiyor böyle olunca ne karnımdakine ne ona yararlı olamıyorum diye düşünüyorum
plajterligi Anneolacakk sezaryen olursanız %50 ihtimalle ikisine de yararınız olmayabilir ama diğer ihtimalle normal doğum yapmış gibi de olabilirsiniz ben mecbur kalmadıkça bu riski göze almayı düşünmüyorum açıkçası çünkü ikisiylede ilgilenememe gibi ihtimalde var o acıyla yürümeye çalışmayla vs bana biraz korkutucu geliyor ama tabi ki bu şekilde olmayadabilir benim sezaryen olan arkadaşım turp gibiydi hemen kalktı pek ağrısı sızısı olmadı