Bmbe21 İlk gebeliğim de ikizlerim 13. Haftada cinsiyetleri kız olarak belli olmuştu. Şimdi ikinciye hamileyim 14+2 de farklı gittiğim doktorum kıza benzettim ama 1 Ay sonra tekrar bakalım dedi. Cinsiyette kız deyip erkek çıkanlar oldu mu?
Bebegim3444 Bmbe21 bende ikizlere gebeyim. Doktoruma sordum suan tahmin üzerinden gideriz ama senin dördüncü ayda tam belki olur dedi. Yanı cok duyduk oyle değişen cinsiyeti.
essbl Bmbe21 evet bana da öyle dediler önce kız dediler sonra erkek sonra tekrar kız 😅 henüz öğrenemedikk yani detaylı ultrasonda öğreneceğiz inşallah 🐣
Eflosunannesi Bmbe21 ben doğumda kız olduğunu öğrenmiştim 😅 o yüzden herşeye şüpheyle yaklaşıyorum 😅🥹
Tugce_gokalp Eflosunannesi Ay gerçekten mi nasıl oldu hiç farklı bir doktora muanne olmadnz mı biri blmz ikisi blmz 9 ay nasıl belli olmaz
Eflosunannesi Tugce_gokalp ilk zamanlar devlete gidiyordum sonradan özele geçtim beğenmeyince erkek dediler 😂 adam da şok olmuştu kız değilmiydi diye 🥹
JaleTogrul Bmbe21 ilk bebegimde 12 haftada kiz denildi 17de erkek oldugunu ogrendim.. ikinci bebegimde de 23e kadar kiz denildi detaylida erkek oldugunu ogrendim🫠😅
Bmbe21 Gönlümden erkek olsun diye geçiriyorum ama sağlıklı sıhhatli olsun tabii ilk öncelikle. Sagolun kızlar valla yanılma olarak hiç duymamıştım okurken çok güldüm 😁
TgbHmz Bmbe21 Benim doktorum 12. Haftada tahminim var ama daha çok erken 16 17. Haftaları bekleyelim demişti kız dedi 33. Haftadayım detaylı ultrasonda da kız dediler hala kız😊
Kaykinadile Bmbe21 ben doktoruma sormuştum kız deyip erkek olabiliyor ama erkek dediğimizde kız olması düşük demişti
Umutunelifi93 3 Farklı doktor da erkek dedi ama bende bi ümit belki kız olur değişir diye bekliyorum 24 haftalığız gerçi ama bakalım hayırlısı ☺️