aaslim Kızlar 2 gündür adet sancısı gibi sancım var, bazen çok yoğun oluyo bazen az ama sürekli var. 38+5 im, karnım hep sert, doktora gitmem gerekir mi dayanamıcak gibi olmasını mı beklemeliyim?
Hizligonzales aaslim doktora gidin kesinlikle acilmaniz vardir sanciniz da var belliki haftanizda gelmis beklemeyin derim ben