rabiaozcans öğrenemedik normalde özele gidiyordum bugün devlete randevu almıştım çevremdekiler yine de devlette bi kaydın olsun demişti keşke özele gitseydim cihazları çok kötü üstelik beni tersledi resmen azarladı cinsiyeti de göremiyorum dedi saat geçince kendi doktoruma da gidemedim bu hafta içi kendi doktoruma gideceğim inşallah 💕 ve gerçekten herkesin söylediği kadar var devlet hastanesi sıfır ilgi muayeneye bile 3 er kişi alıyor içeri