Elif_p Zeynep9669 bakalım ben yarın gidecegim yazarım en son 3 hafta önceki kontrolde 1635 gramdı oğlum🧿 yarın kaç olmus ögrenecegiz
Selooooooo Nurcan3437 suyum gelmişti 1 ay hastanede yatmıştım doktor 34. Haftada alacağını söylemişti ama şandım gelmişti 32+3 o şekilde doğmuştu teşekkür ederim şuan 4 yaşına girecek ekimin 14nde 🥰
Nurcan3437 Selooooooo ayyy bende yeni doğdu sandımm 😀😀maaşallah kuzuya sağlıcaklada büyüsün bende 32. Haftaya giriyorum bebeğiniz küvezde kaldımı
Selooooooo Nurcan3437 1 hafta küvezde kaldı solunum sıkıntısından ama çok çok ufacık oluyor 🙈 normal haftasında doğan bebek gibi olmuyorlar bakımları bi tık daha zor oluyor
_brcu88_ Zeynep9669 30 haftalıkken 1 kilo 645 gramdı 😍5 gün sonra randevumuz var 32 olduk ozaman öğreneceğiz 😍
Selooooooo Tugbamf 32+3 De doğum yaptım ama 29. Haftada hastaneye yattım acilmam vardı 4 cm birde suyum geliyordu bebek doğdu 1 hafta küvezde kaldı solunum sikntisindan başka bir sorun yoktu
Mavigozunannesi Zeynep9669 31 de 1850 dedi ama erken doğum riskim var acilmam ve bebek aşağıda ciger geliştirici vuruldum evde yatis modundayim suan 32 olcaz bakalim
aysglemrkn Selooooooo benim de yeni doğum yaptım 33. Hafta bebeğim küvez de iyi şeyler duymaya ihtiyacım var solunum sıkıntısı nasıldı sizin