Busra4008 Ulvana ayyy sıcak deme valla artık bende hayırlısı ile doğurayım diyorum ayaklarım ellerim şişti balon gibiler sıcak ta etki ediyor sanırım instagramın var mı ekleyeyim canım müsaaden varsa tabi
Ulvana Busra4008 tabiki canım var papatya99_96 Şiş deme ya benim bacaklar partiyacak gibi yüreyemez oldum
Busra4008 Ulvana istek gönderdim canım şiş bide inmiyor geceden sabaha ayaklarımın altına Yastık koyduğum halde
Demir-annesi34 Didembyr durum sıkıntılı 4. Aydan beri geçmeyen enfeksiyon doğuma az kaldı ağırlaşma halsizlik çok zorlu bir süreçmiş bu hamilelik Allah kolaylık versin 🤲
_brcu88_ Nurbanu55 benimde cuma randevum var bakalım 32 haftaligiz sezeryan düşünüyorum zaten ne zaman söyler doktor bakalım büyük ihtimalle bizimde Eylül sonu gibi Ekim başı gibi bakalım hayırlısı