İlk kızımı 6 aylık Zeynep Kamil de doğurdum… Yüksek tansiyonla yatışım oldu iyi doktorlarla karşılaştım hem kızım hem ben uzun süre hastane de kaldık ama çok şükür iyi bir şekilde çıktık. Çok donanımlı bir hastane tabi arada çürükler çıkıyor bir kez kendini onlara da ezdirirsen bitti. Bir stajyer dpktor hariç kötüye denk gelmedim. Hemşireleri özellikle çok naif çok tatlılar