bende 8 haftada yasadım normal bi durum canım kahverengi oldugu için fitil ve şgne kullanıyordum fitili bıraktıgımda oldu tekrar basladım 11.haftadayım iğneyi bıraktım yekrar oldu doktorum bebekte değil eski kan gecer merak etme dedi bebişte gayet saglıklı ama her ihtimale karsı gitmeni tavsiye ederim insan endişeleniyor