Akduygu ben çok memnun kaldım ilk gebeliğimde çok tatlı biri her türlü sorunu yanıtlıyor. Cihazıda çok iyiydi. Renkli ultrason 4 boyutluydu benim zamanımda. Aynı zamanda her zaman ultrason resmi verdi. Annenin heyecanına hep ortak oluyor çok iyi biri