umudum23 Karnimin alt tarafında inanilmaz bir baski var ve de yururken yatarken vs cok aci çekiyorum boyle seyler yasayan var mi? Yarin doktor randevum var ama o kadar agri cekiyorum ki tedirgin oldum
Mikoosu umudum23 benim sol tarafta oluyordu yani böyle hareket edemiyordum ayakta duramıyordum dinlenince geçiyordu kafası orda olduğu içinmiş doktora gidince çıktı eğer öyleyse sizin de baskı da olabilir haftanız da iyi olduğu için belki sancı da olabilir
umudum23 Mikoosu Tam olarak benimde sol tarafta sanki gercekten kafasi orada gibi. Calisiyorum mecburen yurumek zorundayım ama bazen bende tutunarak yuruyorum zorluyor zaman zaman. Birde sürekli hickiriyor 😊 baskisi daha da artıyor 😊 demek ki normal bir durum
Mikoosu umudum23 evet ebet bende öyle tutunarak yürüyordum çok zorlanıyordum hemde kafasıdır dediğim gibi