gokcesgoktas canım akıntı kaçınılmaz bende de sürekli var. Bazen vajinada kaşıntı da yapıyor arada. Miktarı önemli ara ara kaçan şekildeyse düz akıntı gibi sorun yok çok fazla miktarda olup da su gibi gidiyorsa doktora git. Benim doktoruma sorduğumda kötü kokmuyorsa, yeşilimsi değilse ve lor peyniri gibi kesik katı değilse korkma demişti normal demişti. Bende 29. Haftadayım senin haftanda daha yoğundu devamlı günlük ped takıp değiştiriyordum hala öyle