denizslr26 37+6 haftalık gebeyim Sabah uyandığımda akıntı ile kan gelmiş sizce nişan mi ? Daha dün gece acildeydim ama sabah adet sancisiyla uyandım ve baktım böyle bişey olmuş sizce?
Sevgi56 denizslr26 nişan büyük ihtimal, bi iki günede doğum olabilir bi hafta sonrada belli olmuyor. Sancılarında sıklaşınca doktorunla görüş. aynı haftamız senle bende daha bişy yok bakalım 😁
denizslr26 Mervet10 nişan dan hemen sonra doğuruyor muyuz ki ilk gebeligim zaten doktor doğumun kolay olmicak hemen dogurmicaksin dedi
denizslr26 Sevgi56 kendimi takip.ediyorum bakalım korkuyorum da bir yandan doğum korkusu var ama suyum gelmedikçe gitmek de istemiyorum sizde bende bir avazda dogururuz inşallah