Zbbozkurt Elif522834 duydum canım 6. Haftada ama hep tedirginlik var tabi inşallah sağlıkla kucağımıza alırız ❤️🙏
Elif522834 Zbbozkurt kolay şartlarla sahip olamadığımız için o tedirginlik. Aynısı bende de var. Ama herkesin imtihanı farklı işte. Rabbim 7 8 ay sonra doğum yapıp bebeğimiz kucağımızda buraya yazmayı nasip etsin 🤲🥰🥰