Kızlar 22+3 haftalık hamileyim . 19. Haftadan beri bebeğin hareketlerini net hissediyorum . Dışardan da belli oluyor eşim de hissediyor . Ben çok zayıf bir insanım bundan kaynaklı olabilir . Sorucam soru şu iki gündür bebeğim çok sessiz dün bir iki kere hareket etti bugün daha hic hissetmedim bu haftalarda normal mi yoksa ne yapmalıyım? İlk gebelik olduğu için tecrübesizim