Saryaa72 canım aşırı terleme,uyku apnesi,nefes alamama ,sesli uyku,nefes kesilmesi,iştah azlığı,sürekli hasta olma bunlarin tümü bir anda kesildi elhamdülillah tavsiye ediyorum yaptır derim benim kız rahatladı iyi ki yaptırmışim evet anne olarak tedirgin oluyorsun uzuluyorsun felan ama yaptır derim çocuk için çok iyi olacak inşallah kızım çok rahatladı