Sekerpare16 benim de 26. Haftam herkese farklı fiyat veriyorlar ben gerçekten anlamadım her gittiğimde muayene ücretini de farklı söylüyorlar..ben de sezeryan olacağım ilk doğum sezeryan çünkü ama Songül hanım çok soğuk ve mesafeli geldi bana hiç bilgi vermiyor ben sırf süreklilik olsun diye gidiyorum bir de doğum 17 olduysa açıkçası başka bi doktora gitmeyi düşünürüm